Zakelijk
Danzig is een unieke locatie voor al uw bedrijfsevenementen. Wij organiseren graag uw vergadering, meeting, besloten bedrijfslunch vanaf 100+ gasten. Maar ook de leukste personeelsuitjes met een volledig verzorgd entertainment programma, natuurlijk in combinatie met een fantastische borrel of diner.
- Om de hoek van Centraal Station, Het Plein, ‘t binnenhof.
- Goed te bereiken met auto & OV
- Volledige ontzorging, maximaal genieten
- DJ Booth en LED-Movingheads altijd aanwezig en inclusief
- Capaciteit feesten & borrels vanaf 100 tot max 500 pax
Evenementen zakelijk
Danzig is een van de mooiste clubs van Den Haag. Wij streven altijd naar de perfecte service, schenken wijn van over de hele wereld, zorgen voor heerlijke cocktails en mocktails en koken het beste eten voor u. Dit maakt onze locatie zowel geschikt voor ontspannen teamborrels en formelere zakelijke evenementen als voor grote bedrijfsfeesten met alles erop en eraan.
Vier uw feest bij Danzig
Heeft u iets te vieren? particulier of zakelijk? Een verjaardag, babyshower, afstudeerfeest, een jubileum of een andere gelegenheid die de feestelijke aandacht verdient? Maak er een gezellig en ontspannen feest van bij Danzig!
- DJ Booth en LED-Movingheads altijd aanwezig en inclusief
- Microfoon altijd aanwezig
- Professionele cocktailshakers
Volop feest, maximaal genieten
Team Danzig maakt voor onze gasten alles op maat en neemt alles uit handen voor u. U staat bij ons op de eerste plaats en het is onze taak dit zo goed mogelijk voor u uit te voeren. Samen kijken wij naar de mogelijkheden en overleggen wij alle opties voor uw feest zodat het een avond wordt om nooit meer te vergeten
- Maatwerk voor iedere aanvraag
- Van diner naar feest in een handomdraai
- Volledig entertainment aanbod beschikbaar
- Alles in huis van techniek tot beveiliging en wc-dames
- Aankleding naar wens en in overleg
- Cocktailbar beschikbaar
Van borrel tot spetterend bedrijfsfeest
Bij Danzig is het mogelijk. Onze locatie is geschikt voor ontspannen teamborrels en formelere zakelijke evenementen als voor grote bedrijfsfeesten met alles erop en eraan. Klaar om te plannen?